15.12.09

abeslaa ..

aduh ~
sikap kipas-susahmati sye dah xley dibendung lagi ..
sgt kronik skrg ..
[mmg kronik,ikat perut,pkir duakali,termenung,berangan ...]
yesterday,go to jj ayerkeroh..
[i heard meletup that new jj near tesco~ @.@]

oke,
hajat mahu beli sushi ..
tapi kedai cd tu kan ..
memanggilmanggil je~
wlupun total 3,i go 2only
[betol2 buat sye rambangmata segalamacam perasaan]

at last ..
the making bof sye rembat ..
[quite cheap dan sye mmg kipassusahmati cerita&material nie ...]

again,
double s membuat muka kesian ..
[arrrghhh !! betolbetol ikotnafsu bukan berfikir ...]
as result,
sye melabur duit macam air mengalir ..
[percayalah,itu adalah eyemo yg dibeli untuk menambahkan effek cerita ..]
3bijik sebagai hadiah diri sendiri ..
[oke,mahu anggap sebagai apa?koleksi?kekesalan?ke-excitedkan?kefanatikkan?]

kesimpulannya ..
jgn pegi korea muridmurid
kerna kesan addicted itu masih berbekas di hati ..
[sye sdg fikir,kaitannya dan akibatnya menulis itu ..]

but,
korea was awesome ~
ohh kimchi,sotongnye serta segalanya ~

*2hours dvd done by lastnite ... great !

5 comments:

Anonymous said...

smlm aku jmpe 1 mgzine nih...ade poster bof...trus tringt kt ko... huhu...poster tu sgt3 bsr~ seb baik aku sgt setia ngn dbsk...kalo x, mlayang lg duit~hoho

budakcomol said...

haa..
kire ak agak femes laa..
hajat mahu beli..
dah ko kate jgn..trus kensel
[bunyi cam meronta2 mahu juga..wueheheh]
eyhh happy besday yg ke 19~
ooouu baru 19..bagus2
tahun ke tahun ko lmbt tue ye~
sgt bahagia ~
wuakakak !

Unknown said...

suka BOFFFFFFF :)

Anonymous said...

hehe....agk lmbt bce ko pnye wish... tp, thanks~ ha..motiff lmbat tue?? taun dpn da nk 20....da xde lg angke 1 kt dpn...haisy...skjp je... yg pnting, ko ngn kak su tue dlu!!! kekeke....bahagie la sgt moto2 oi... time2 b'day aku la, ade final paper.. time2 final paper la, bru b'day aku...ha...x ke tnsion tu??? pe aku mrepek nih?? saje je nk tulis pnjang2....haha....

all the best utk final!!!
tasya hwaiting!!!

budakcomol said...

cik epal : hehe...junpyo rambut balung ayam ye??

shaza:aku tau ko tensen nk final haa..ituitu..malas mahu copypaste..
blog aku jd sasaran meluahkan perasaan..ekeke..gudluck k~:D