4.5.10

kronik



presenting gadis-gadis yang buat bumi melaka cuacanya berubah setiap menet ..
muke plastik budakcomol
senyuman darlie dean list student
ekspresi sikacamata selepas berdebat dgn rakan sekampus ..
yeah
us done muet today ..
what a relieeeeffffff ~
instead disagree of my point "naikkan allowance"
tapi sye sokong ..
y?
take muet by yourself then u noe it later
*macamlah soalan itu direpeat next2,3 year*
btw,
my korean-addict become superduperextrahypernonstop rite now ..
hep !
they actually give me inspirasi yg mendalam ..
tak caya?
try by urself oke ~
*okeh,mak sudah bebel .. sye perlu extra kapas ini!*
last ..
good luck to all my fren ..
some already tke the paper
while me start lusa
*gonna list all my frenlist..mcm lebih baik tulis nota kecil marketing by now*
^_______^
see u for the 2nd year ..
wish u all result with flying colours ..
insyallah ~
*bakal cuti2 malaysia

No comments: