14.1.11

bei 2084

saya mintak maaf awal2 jika ..
- anda google kod subjek di atas , terjumpa url saya -
- anda terbaca tajuk : fta yadayadayada .. anda terjumpa url saya lagi -
- anda terasa nak google grup session saya .. maaf lagi -
- anda terjumpa nama skandal anda di sini .. ohh memang maaf -
-.-"

suppose i should update this beratus jam lepas ..
tapi dek kehidupan yang semakin hebat ranjaunya
*ewah hebat speech kau kalah yang berhormat -.-"
so ianya terotomatik update hari ini ..
*perasan diri sgt bangga :P

lurus itu jalan ..
so mukadimah pon da panjang ..
dan saya rasa teamwork/kerja saya taktala ini mmg superb
*puji diri sendiri kerana orang dah puji masa present -.-"

mari enjoy itu picca ..
ohh saya suka ini ..
kepada cik aisya ..
diingatkan ..
tiga kali senyum yang penuh dengan aura ..
weeeee ~
*p/s : jgn blok blog saya .. marilah kita minum air cool blog :chillchill: :P

so my section is bm290
and my subject is bei 2084 ..
my title is : fta agreement asean-china
my part : benefits,yadayadaya
my partner part : disadvantages dengan dilimpahi kreativiti bendera
*hoyeah hoyeah*

kertas soalan + tangan si penjawab darab ( partner dalam assignment ) = jam tangan birthday gurl ^-^

the best presenter , the lecture and the partner .. sapa pandai teka mana satu sila angkat ibu jari ~
-.-"

nielah hasil kekreativiti kami .. dan ini dibuat pada saat akhir ..
*sila angkat muka jika kata cantik* :P

muka sangat hodoh dalam ini gamba tapi taktahu kenapa mahu post jugak
*ecece konon nak cakap muka penat nak mati,minta simpati -.-"

saya ada sebab kenapa saya post ini gambar ..
*jeling jeling manja kat aisya*
*-*
since its a poster exhibition and not presentation .. semua sempoi gila lepak sana sini
mari mari kuih muih,ikan segar di pasar
-.-"

sem ini
satu presentation shj
h e a v e n

No comments: