16.3.10

goodies ...

Still remember when I found this ~
When everyone bersengkang mata di pagi dinihari ~
Saya pula terjumpa website ini ..
SS501 goodies from KOREA ~
At first,
Saya mencarut di situ ..
Segalanya perlu daftar ..
Dan saya kasihan diri saya ..
Sudah 4tahun minat drama cintan tangkapleleh dari Korea ..
Tapi saya faham cakap je .. tulisan ..
Gaknye rabun lagi ~
Dah tu bile rabun ..
Tangan gatal merayap ~
Tekan sana sini ..
*buatnye keluar gambar 1kaler … *gulp*
Tapi tak kesah ..
Sebab group sye kipasusamati itu ..
Tulisan nye mesti ade .. “SS501”
Enuf enuf wif introduction :D
Saya imagine ..
Kalaulah saye duk korea tuh ~
Dah lame borong sume ..
Pergh ~
Waktu pagi tuh ..macam nak screaming u oouulllz ~
*elak pakcik jaga tuh tokojut je :P*
Rasa nak marah pon ade ..
Sesetengah merchandise takturun ke bumi bertuah ini ..
Maaf ye ~
Saya pasti cari anda disane bila saye sampai sane ! W A J I B ! ! ! ! !
Berikut saya paparkan ~
Dan termasuk yang sudah dijual TSMalaysia dan diborong ole sye :P
Dan peminat SS ~
Sila menjerit macam sye ~

AAAAaaaaAAaaaaaaaaAAAaaaa ~~~~









*all pictures credit to sendmall korea*

goodies2 berikut (dari kiri ke kanan *pusing*)

- necklace ala2 b.o.f versi SS501 , A4 file folder , button (all members) , SS501 stationery sets , photobook PhotoSS501 special edition , SS501 autographbook , SS501 car-keychain , SS501 banner (versi kain) , test-pad book (pasti cemerlang guna ini :D) , SS501 cd/dvd case , various anime stickers , goldpic stickers , sticky memo , various socks , 2010 planner , rebirth phone strap , blanket (all members) -

sye memiliki hanya 3 dari kesemua barang di atas (=.=")

*penat adjust atasbawahkirikanan

No comments: